Aktualne oferty pracy

Aktualnie poszukujemy pracowników

Jesteśmy wiodącym i dynamicznie rozwijającym się producentem mebli tapicerowanych wyłącznie z polskim kapitałem. Swoje wyroby w niemal całości przeznaczamy na wymagające rynki krajów Unii Europejskiej. Siłą naszej Spółki jest zespół ponad 1200 pracowników.

Jesteśmy wiodącym i dynamicznie rozwijającym się producentem mebli tapicerowanych wyłącznie z polskim kapitałem. Swoje wyroby w niemal całości przeznaczamy na wymagające rynki krajów Unii Europejskiej.

Siłą naszej firmy jest zespół blisko 1200 wysoko wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników. 

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: 

SPECJALISTA DS. KALKULACJI 

Miejsce pracy: Dobre Miasto

 

Stanowisko podlega  Kierownikowi Działu Kalkulacji

Główne zadania:

  • obliczanie kosztów wytworzenia wyrobu gotowego,
  • kalkulowanie cen produktów sprzedawanych przez Spółkę,
  • sporządzanie cenników produktów,
  • badanie marżowości produktów gotowych,
  • raportowanie kosztów dla potrzeb analizy wyników sprzedaży,
  • bieżąca aktualizacja oraz  pielęgnacja bazy danych zawierającej koszty wytworzenia produktów firmy,
  • wsparcie w bieżącej analizie rynku i konkurencji,
  • ciągła współpraca z poszczególnymi działami firmy.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe – preferowane: ekonometria, finanse lub ekonomia,
  • biegła obsługa pakietu Microsoft Office, w szczególności zaawansowany poziom znajomości Excela,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie o profilu produkcyjno-handlowym,
  • umiejętności analityczne, logicznego myślenia i wyciągania wniosków,
  • dobra organizacja pracy i nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
  • dla ambitnych możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
  • przyjazna atmosfera pracy w zaangażowanym zespole,
  • pakiet benefitów: socjalny, medyczny, sportowo-rekreacyjny.

Zastrzegamy możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie

aplikacji z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

klikając w przycisk

Aplikuj

Jesteśmy wiodącym i dynamicznie rozwijającym się producentem mebli tapicerowanych wyłącznie z polskim kapitałem. Swoje wyroby w niemal całości przeznaczamy na wymagające rynki krajów Unii Europejskiej.

Siłą naszej firmy jest zespół blisko 1200 wysoko wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników. 

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: 

TECHNOLOG 

Miejsce pracy: Dobre Miasto

 

Stanowisko podlega  Kierownikowi Działu Technologicznego

Główne zadania:

  • projektowanie i opracowywanie dokumentacji technologicznej i konstrukcyjnej mebli,
  • współudział przy wdrażaniu mebli do produkcji,
  • standaryzacja mebli, bieżąca aktualizacja zmian w dokumentacji technologicznej,
  • analizowanie cech produkowanych mebli w celu poprawy technologii ich wykonania, zużycia materiałów, czasu wykonania itp.,
  •  inicjowanie zmian technologii wykonania mebli, stosowanych materiałów, elementów,
  • ciągła współpraca z poszczególnymi działami Firmy.

Wymagania: 

  • wykształcenie – preferowane z zakresu technologii drewna,
  • dobra znajomość programów: Inventor , AutoCAD, Solidworks i pokrewnych,
  • biegła obsługa pakietu Microsoft Office,
  • mile widziane doświadczenie na stanowiskach związanych z projektowaniem mebli, wykonywaniem dokumentacji mebli,
  • znajomość rysunku technicznego oraz technologii produkcji mebli,
  • umysł analityczny, dokładność, samodzielność i precyzja,
  • zmysł estetyczny oraz kreatywność.

Oferujemy: 

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
  • dla ambitnych możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
  • przyjazna atmosfera pracy w zaangażowanym zespole,
  • pakiet benefitów: socjalny, medyczny, sportowo-rekreacyjny. 

Zastrzegamy możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie

aplikacji z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

klikając w przycisk

Aplikuj

Jesteśmy wiodącym i dynamicznie rozwijającym się producentem mebli tapicerowanych wyłącznie z polskim kapitałem. Swoje wyroby w niemal całości przeznaczamy na wymagające rynki krajów Unii Europejskiej.

Siłą naszej firmy jest zespół blisko 1200 wysoko wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników. 

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: 

INSPEKTOR DS. BHP 

Miejsce pracy: Dobre Miasto

 

 

Główne zadania:

Zapewnienie bieżącej obsługi zadań BHP w naszych zakładach produkcyjnych w Dobrym Mieście, w Olsztynie oraz w Reszlu zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów wg wymogów prawnych oraz z obowiązującymi standardami Spółki, a w szczególności:

  • organizowanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu BHP,
  • udział w aktualizacji oceny ryzyka na stanowiskach pracy,
  • tworzenie dokumentacji w obszarze BHP: zaświadczenia, protokoły, analizy, sprawozdania GUS,
  • udział w zakresie właściwego zaopatrzenia pracowników w środki ochrony indywidualnej,
  • analiza wymagań prawnych w zakresie pomiarów i wyników badań czynników szkodliwych dla zdrowiaw środowisku pracy,
  • wsparcie i doradztwo dla kadry nadzoru produkcji w realizacji zadań z zakresu BHP oraz proponowanie usprawnień w tym obszarze,
  • bieżąca kontrola zmian w przepisach.

Oczekiwania:

  • wykształcenie: zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy lub wyższe – kierunkowe albo podyplomowe – w zakresie BHP,
  • praktyczna znajomość przepisów BHP,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • doskonała organizacja pracy – gotowość do wyjazdów służbowych – czynne prawo jazdy kat. B,
  • dokładność, terminowość, determinacja w wykonywaniu obowiązków,
  • komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole.

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
  • przyjazna atmosfera pracy w zaangażowanym zespole,
  • pakiet benefitów: socjalny, medyczny, sportowo-rekreacyjny.

Zastrzegamy możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 

 Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie

aplikacji z klauzulą o ochronie danych osobowych

klikając w przycisk

Aplikuj

Jesteśmy wiodącym i dynamicznie rozwijającym się producentem mebli tapicerowanych wyłącznie z polskim kapitałem. Swoje wyroby w niemal całości przeznaczamy na wymagające rynki krajów Unii Europejskiej. Siłą naszej firmy jest zespół ponad 1200 wysoko wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników.

 

SPECJALISTA DS. AUTOMATYKI W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU 

Miejsce pracy: Dobre Miasto

 

Główne zadania:

  • utrzymanie w ciągłej sprawności maszyn i innych urządzeń w zakresie systemów automatyki i sterowania,
  • lokalizowanie, diagnozowanie i bieżące usuwanie awarii oraz usterek maszyn i urządzeń,
  • prowadzenie prac w zakresie planowanych przeglądów i planów napraw maszyn i urządzeń,
  • dbanie o park maszynowy w zakresie bezawaryjnej realizacji zadań oraz bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • uczestniczenie przy wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych w parku maszynowym,
  • wnioskowanie zmian na podstawie własnych obserwacji i oceny stanu technicznego,
  • zgłaszanie potrzeb w zakresie zakupu części zamiennych,
  • współpraca z innymi działami mająca na celu właściwe zabezpieczenie utrzymania ruchu maszyn i urządzeń,
  • zbieranie i analizowanie informacji o najnowszych rozwiązaniach konstrukcyjnych w świecie.

 

Kryteria kwalifikacyjne:

  • wykształcenie techniczne – kierunkowe – preferowane wyższe : automatyka, robotyka, elektronika, mechanika (w trakcie – ostatni rok studiów)
  • znajomość urządzeń automatyki przemysłowej
  • znajomość procedur awaryjnych,
  • umiejętność pracy z dokumentacją techniczną,
  • gotowość do pracy w cyklu zmianowym,
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
  • wysoka świadomość wymogu bezpieczeństwa i jakości pracy,
  • mile widziane uprawnienia SEP.

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
  • bardzo dobre warunki pracy przy nowoczesnej technologii,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów,
  • pakiet benefitów: socjalny, medyczny, sportowo-rekreacyjny.

Zastrzegamy możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie

aplikacji z klauzulą o ochronie danych osobowych

klikając w przycisk

Aplikuj

Jesteśmy wiodącym i dynamicznie rozwijającym się producentem mebli tapicerowanych wyłącznie z polskim kapitałem. Swoje wyroby w niemal całości przeznaczamy na wymagające rynki krajów Unii Europejskiej.

Siłą naszej firmy jest zespół blisko 1200 wysoko wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników. 

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: 

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU 

Miejsce pracy: Reszel

Zakres  zadań:

  • zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, w szczególności szwalniczych w zakładzie produkcyjnym,
  • bieżąca kontrola stanu technicznego maszyn i urządzeń w celu zapewnienia bezawaryjnej realizacji zadań,
  • diagnozowanie oraz usuwanie przyczyn awarii i usterek,
  • prowadzenie prac konserwacyjno-remontowych maszyn,
  • dbałość o stan techniczny maszyn i urządzeń,
  • zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne,
  • wnioskowanie zmian na podstawie własnych obserwacji i oceny stanu technicznego.

 

Kryteria kwalifikacyjne:

  • wykształcenie mim. zasadnicze zawodowe – kierunkowe, preferowane techniczne,
  • doświadczenie w pracy przy maszynach produkcyjnych w szczególności szwalniczych,
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
  • gotowość do pracy w cyklu zmianowym,
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
  • rzetelność, sumienność i dokładność,
  • wysoka świadomość wymogu bezpieczeństwa i jakości pracy.

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
  • bardzo dobre warunki pracy przy nowoczesnej technologii,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów,
  • pakiet benefitów: socjalny, medyczny, sportowo-rekreacyjny.

 

Zastrzegamy możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie

aplikacji z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

klikając w przycisk

Aplikuj

Jesteśmy wiodącym i dynamicznie rozwijającym się producentem mebli tapicerowanych wyłącznie z polskim kapitałem. Swoje wyroby w niemal całości przeznaczamy na wymagające rynki krajów Unii Europejskiej.

Siłą naszej firmy jest zespół blisko 1200 wysoko wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników. 

Aktualnie do naszych zakładów produkcyjnych w Dobrym Mieście oraz w Reszlu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

ELEKTROMECHANIK W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU  

 

Główne zadania:

  • utrzymanie w ciągłej sprawności maszyn i innych urządzeń w zakładzie produkcyjnym,
  • diagnozowanie oraz naprawa usterek z zakresu elektryki i mechaniki,
  • prowadzenie prac w zakresie planowanych przeglądów i planów napraw maszyn i urządzeń,
  • dbanie o park maszynowy w zakresie bezawaryjnej realizacji zadań oraz bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • wnioskowanie zmian na podstawie własnych obserwacji i oceny stanu technicznego,
  • współpraca z innymi działami mająca na celu właściwe zabezpieczenie utrzymania ruchu maszyn i urządzeń.

 

Kryteria kwalifikacyjne:

  • wykształcenie techniczne – kierunkowe,
  • ważne uprawnienia SEP do 1 KV,
  • znajomość procedur awaryjnych,
  • umiejętność czytania rysunków technicznych oraz schematów elektrycznych,
  • gotowość do pracy w cyklu zmianowym,
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
  • wysoka świadomość wymogu bezpieczeństwa i jakości pracy.

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
  • bardzo dobre warunki pracy przy nowoczesnej technologii,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów,
  • pakiet benefitów: socjalny, medyczny, sportowo-rekreacyjny.

 

Aplikując proszę określić miejsce pracy.

Zastrzegamy możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie

aplikacji z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

klikając w przycisk

Aplikuj

Jesteśmy wiodącym i dynamicznie rozwijającym się producentem mebli tapicerowanych wyłącznie z polskim kapitałem. Swoje wyroby w niemal całości przeznaczamy na wymagające rynki krajów Unii Europejskiej.

Siłą naszej firmy jest zespół blisko 1200 wysoko wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników. 

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: 

SPRZEDAWCA – HANDLOWIEC DORADCA KLIENTA W SALONIE MEBLOWYM LIVINGROOM

Miejsce pracy: Olsztyn  

 

Głównymi zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku sprzedawcy będą:

  • zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów,
  • kontrola jakości oraz wyników pracy (w oparciu o założone wskaźniki),
  • dbałość o odpowiednio wysoki wizerunek salonu sprzedaży,
  • prowadzenie wszelkich czynności związanych z funkcjonowaniem salonu w oparciu o standardy Firmy.

Idealny kandydat powinien:

  • być zorientowany na maksymalizację celów sprzedażowych oraz rozwojowych,
  • posiadać bardzo dobrą umiejętność rozpoznawania oczekiwań oraz potrzeb Klientów,
  • wykazywać się bardzo dobrymi zdolnościami komunikacyjnymi,
  • mieć doświadczenie w branży ,
  • być entuzjastycznie nastawiony do wykonywanych obowiązków,
  • wykazywać się dużą samodzielnością oraz dobrą organizacją pracy,
  • cechować się kreatywnością oraz dynamiką w działaniu,
  • mieć wiedzę z zakresu obsługi komputera,
  • posiadać wykształcenie co najmniej średnie.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego w tym pakiet szkoleń.

Zastrzegamy możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie

aplikacji z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

klikając w przycisk

Aplikuj

Jesteśmy wiodącym i dynamicznie rozwijającym się producentem mebli tapicerowanych wyłącznie z polskim kapitałem. Swoje wyroby w niemal całości przeznaczamy na wymagające rynki krajów Unii Europejskiej. Siłą naszej Spółki jest zespół ponad 1200 pracowników.

 

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

PROGRAMISTA – INFORMATYK 

Miejsce pracy: Dobre Miasto

 

Główne zadania:

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za rozwijanie systemu informatycznego wspomagającego zarządzaniem przedsiębiorstwem, a w szczególności :

  • współpracy z działami wewnętrznymi firmy oraz klientami zewnętrznymi podczas analizy wymagań,
  • projektowaniu i implementacji nowych rozwiązań oraz konserwacji i rozbudowy istniejących,
  • współpracy wewnątrz zespołu projektowego oraz z innymi działami firmy.

Kryteria kwalifikacyjne :

  • umiejętność analitycznego myślenia ,
  • znajomość Embarcadero Delphi, lub innego języka obiektowego,
  • umiejętność tworzenia aplikacji klient/serwer,
  • znajomość języka SQL oraz umiejętność optymalizacji zapytań.

 

Mile widziane:

  • wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne,
  • doświadczenie w systemach klasy MRPII/ERP,
  • znajomość FirebirdSQL ,
  • doświadczenie w dziedzinie realizacji aplikacji bazodanowych,
  • znajomość Html, CSS, JavaScript , PHP,
  • doświadczenie zawodowe w firmie produkcyjnej,
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego.

 

Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
  • bardzo dobre warunki pracy przy nowoczesnej technologii,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów,
  • pakiet benefitów: socjalny, medyczny, sportowo-rekreacyjny.

Zastrzegamy możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

 

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie

aplikacji z klauzulą o ochronie danych osobowych

klikając w przycisk

Aplikuj

Jesteśmy wiodącym i dynamicznie rozwijającym się producentem mebli tapicerowanych wyłącznie z polskim kapitałem. Swoje wyroby w niemal całości przeznaczamy na wymagające rynki krajów Unii Europejskiej.  

Siłą naszej firmy jest zespół blisko 1200 wysoko wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników. 

Aktualnie do naszych zakładów pracy w DOBRYM MIEŚCIE, w OLSZTYNIE oraz w RESZLU

POSZUKUJEMY KANDYDATÓW NA STANOWISKO: 

SZWACZKI/SZWACZY

 

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę w systemie jednozmianowym lub dwuzmianowym
  • atrakcyjne stawki zasadnicze
  • premię motywacyjną uzależnioną od wyników pracy 
  • bardzo dobre warunki pracy przy nowoczesnej technologii
  • bogaty rodzinny pakiet socjalny, w szczególności : okolicznościowe świadczenia pieniężne z okazji Świat; paczki upominkowe dla dzieci; dofinansowania do kolonii, obozów oraz  wczasów dzieci i pracowników; co roku fantastyczną zabawę z udziałem  Św. Mikołaja; niskooprocentowane pożyczki na cele mieszkaniowe; program aktywności sportowej oraz prywatną opiekę medyczną.

 

GWARANTUJEMY PÓŁROCZNY/ROCZNY  OKRES WDROŻENIA W SZYCIE NASZYCH POKROWCÓW

PRZYJDŹ – SPRAWDŹ  

Zapraszamy

11-040 Dobre Miasto, ul. Olsztyńska 21

10-409 Olsztyn, ul. Lubelska 34

11-440 Reszel, ul. Warmińska 12

lub prześlij swoje CVrekrutacja@dfm.com.pl

 

Szczegóły w Dziale Personalnym w siedzibie Firmy (ul. Olsztyńska 21, Dobre Miasto)

oraz pod numerem telefonu: tel. 89 615 36 51